Motivation

Motivationen i livet är det brist på för tillfället.... Det som piggar upp är alltid lite hundträning, men ändå inte så mkt som jag vill! Jag vill känna det där suget igen - Energin att gå upp på morgonen och känna "åh vilken härlig dag" energin att öppna en bok och lägga ner tid på skolan, energin att gå ut och köra en roligt lydnadspass med mina älskade hundar, energin att gå och köra ett härligt pass på gymmet!
Men nej, just nu så vaknar jag på morgonen ganska likgilitig inför allt, man gör allt på rutin för att allt ska gå runt, går o oroar sig för hur framtiden kommer att bli, längtar efter framtiden i hopp om att det ska vara så mkt bättre och då vill jag bara dra täcket över huvudet i väntan på bättre tider helt enkelt. tyvärr funkar det ju inte riktigt så... Tror att jag har hamnat i ett hål där allt känns lite omöjligt, egentligen inga "höga" hinder, men ändå hinder som just nu känns så svåruppnådda när man inte kan motivera sig själv... Förra året vid den här tiden så sprudlade min energi och jag hade ork o kraft att ta mig ann allt som kom i min väg, jag hade ett socialt liv, tränade varje dag, njöt av livet på många sätt. Sen gick det utför och nu är det så jäkla svårt att ta sig uppför...
Den ständiga frågan som surrar i livet är, vad vill jag bli & vart vill jag bo....It sucks!
Vill ha tillbaka "min" Nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0