Vänner <3

Vänner! Världen utan vänner är ingen värld....Nej inte i "min" värld iaf =)

Jag är så oerhört tacksam över att jag har fått äran att ha så fina vänner omkring mig! Flickor & Pojkar av alla dess slag, ni är unika och speciella på alla sätt o vis och ni alla har en viktig roll i mitt liv på ett lr annat sätt

Jag skulle aldrig byta bort er mot något!! Jag skulle aldrig välja emellan någon - Jag vill ha er alla <3

Vissa finns nära & andra finns längre bort, men ni alla har en plats i mitt hjärta <3

Kommer dagen vi glider ifrån varandra, så ta tag i mig, håll hårt & släpp aldrig taget - För jag behöver er alla!

Massor med kärlek från mig till er - Love you all <3


"Jag tycker att vänskap är som skuggan.
Ibland är den framför mig, ibland bakom mig, men den är alltid med mig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0