Energi

Det finns en dam, lady, tant, flicka, kvinna - En bästis....Som alltid fyller mig med energi!

Ett guldkorn vi kallar Mrs A  - Den finaste av dom fina, den bästa av dom bästa....Ja hon är helt enkelt alldeles alldels underbar =)

Ikväll har jag haft en riktig myskväll, en kväll fylld med skratt, galenskap & vänskap

En äkta vän ser förbi ditt pokerface & en äkta vän vågar fråga när nåt ät fel....och det var ju precis det hon gjorde och det var precis det jag behövde....Nån som såg mig, nån som hörde mig & det gjorde hon <3


Jag hoppas innerligt att jag ger tillbaka samma energi som du ger mig, du har blivit en nära vän, en stödpelare, en extra vinge och mitt skyddsnät som jag vågar luta mig tillbaka emot....Ödet gav mig dig av en anledning & jag kan inte vara mer än tacksam!


Ett inlägg till Mrs A för att tala om vilken galet underbar person du är - Du är starkare än vad du själv tror, kom ihåg det!

Massor med kärlek från mig till dig <3

Puss/N


Kommentarer
Postat av: Mrs A

Du är så härlig raring. Jag finns här för dig! Alltid! Tack för dina underbara ord! Pussar!

2011-03-24 @ 09:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0