Dofter


Känslor är ju inte alltid en dans på röda rosor - Det finns mkt upp o ner & hit o dit - Då ska man oxå försöka sålla ut vad som är äkta, vad man egentligen känner trots att det kan finnas en rädsla eller ilska inblandat...Vad är värt vad liksom?

Lita på magkänslan? Men om den skriker FÖRVIRRAD och kan inte heller ge ett ärligt svar - Hur ska man då veta?

Och är att inte veta, dåligt? Betyder det att man inte vill? Eller är rädslan för att bli sårad så stor så att det blockerar allt annat?

Ja, det är detta jag menar, det finns alltid så mkt OM & MEN!

Men...nu kom det ;-) Det finns nåt som kan reda ut saker o ting och det är dofter! Jag kände en välbekant doft och då föll allt på sin plats...Visst vill jag och visst vågar jag - Den doften var ju trots allt helt underbar att känna och saknaden kom smygandes och en varm känsla infann sig hos mig - Kärlek <3

Ibland måste man nog få fundera och tveka utan att det faktiskt betyder "slutet"

Att veta vad man vill är ju trots allt inte alltid lätt och vi är ju väldigt komplicerade varelser, allt är ju inte bara svart eller vitt ;-)



Puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0