Stygn

Ja, idag ska jag iväg & ta bort stygnen, hoppas att det inte ska vara några konstigheter & att jag snabbt får komma hem ^^
Aaa...för idag är det en sån dag när huvudet värker & sängen lockar :P

Igår så började jag packa lite smått, ska ju faktiskt flytta nästa helg, även om det känns sååååå långt dit, så går det ju rätt fort & då lär jag ju vara färdigpackad :)

Tänkte passa på att presentera dom nya familjemedlemarna. Det är två vildkatter som jag håller på att rehabilitera, kan ju säga att det är en UTMANING ^^ Men som hundinstruktör så tycker jag man verkligen bör testa på detta, har lärt mig grymt mkt mer hur man kan träna en hund & det är verkligen en tålamodsprövning ;D


Alazka


Jazza ca 1,5år

Nu har vi kommit så långt att jag kan klappa Alazka utan handskar & jag har precis börjat få ta på Jazza med handskar, det går sakta men säkert framåt =)

Jazza, heter egentligen Jazmine, som blomman & har betydelsen
" Jag kan vara din vän - men fodra inte kärlek av mig"
Tycker jag är rätt passande på en katt som har haft ett tufft uteliv.

Alazka är däremot döpt efter en drink - Alaska Ice Tea
Han kom till mig när han var nio veckor & fick alltså sitt namn efter en blå drink ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0