Nytt År - Nya Tag?!

Ja, vi försöker satsa på det iaf =)
Har haft en otrolig bloggsvacka, funderade nästan på att lägga ner bloggen....Men jag ångrade mig, så ett nytt försök görs =)

Här kommer lite bilder på mina goa valpar, som redan hunnit bli 7månader!!!



1. Payatt i språng
2. Stilig kille
3. Spanar ...?



1Keera sitter fint
2. Mys med systeryster
3. Öppnar sin julkalender ^^
4. Rugguggla ;)
5. Keera kan skratta ;D
6. Sitter fint vid julgranen =)

Alla tre har klarat av nyår mkt bra & jag är JÄTTE nöjd över denna kombination =)

I helgen ska grabbarna ut & visa upp sig igen, så får vi se hur det går denna gång :)

Annars så är det rätt lugnt för tillfället, vi kommer snart att flytta till Sollentuna & där kommer ett nytt äventyr att börja, mer om det kommer =)

Nej, nu lär jag göra lite nytta....Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Ewa

ojjj vad skoj med lite uppdateringar o bilder, fina barn hon har "mormors" prinsessa kram

2010-01-19 @ 09:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0