Klar!!

Japp, nu är jag ÄNTLIGEN klar med denna jäkla packning :p

Nu är det bara sakerna på väggarna kvar, men dom kan jag inte packa ner ändå, så imorrn så går flyttlasset :D
Så himla skööönt!!

Nu får jag ju faktiskt slappa lite, imorrn kommer det att bli en lång dag & kommer ju kännas ännu värre nu när jag är sjuk...urk..

Påtal om nåt helt annat så tycker jag att det är väldigt dåligt med kommentarer här i bloggen ;)

Och byter vi ämne igen, så börjar jag faktiskt bli lite nervös för agilitytävlingen i mars, har nämligen blivit något missförstånd, så det vart ingen inomhus träning för vår del....Så nu lär jag träna på gården så gott det går, men får väl se om jag kanske struntar i att köra Gizmo, hade ju varit skönt att träna liiite innan iaf ;)

men men, blir väl fler tillfällen =)

Hörs vi inte av under helgen så vet ni ju varför ;)

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Ewa

tack för en mysig helg, kul med alla små nostalgitrippar när vi packade upp alla dina saker från små barnsben fram till i dag ses snart igen kramiz

2010-01-31 @ 12:57:04
Postat av: Sörbo

Men hallå Nattis.... Dåligt med kommentarer?! Det beror nog på damen själv....Du har ju inte varit så duktig på att uppdatera den senasre tiden, och då tröttnar man liksom på att gå in på din blogg! Om du lovar att uppdatera oftare så lovar jag att kommentera mera!!!!

2010-02-02 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0