Eskilstuna

Japp, nu är man hemkommen från eskilstuna =) Dagen har gått bra & jag är så nöjd med min lilla gps som talar om vart jag ska ^^

Katten var helt otroligt söööt, och han kommer att flytta in den 6/ 2 ^^

Så nu behöver jag ingen vakthund, utan nu får jag en vaktkatt istället, toppen att ha en katt som avskyr killar, ingen som kommer att bråka med mig inte ;) hahahah....Och endel kanske tänker stackars Mr M (ni som känner mig vet vem M är) Men han ska inte flytta med till mitt hus överhuvudtaget, vi ska gå skilda vägar redan nästa fredag, något som båda är nöjda med =)

Så går Mr M och in kommer Mr A ;) ...Jaa Amor alltså ^^ Han är 6 år & lyssnar redan på sitt namn, så det blir ingen gustaf ;p
Utan vi får en liten kärlek som flyttar in ^^

Rätt lustigt, det har kommit in två nya A:n i mitt liv på väldigt kort tid, det kanske är bokstaven A som jag ska satsa på i år ;) hahahahaha^^

Imorrn blir det iaf mys med E, en välbehövlig tjejkväll kommer att sitta finfint =)

Och packningen då!....Ja det är luugnt, har det under kontroll ;)

Be back 2 night!


Kärleken övervinner allt


Kommentarer
Postat av: Marie G

Lycka till med Amor:) Hoppas verkligen att du lyckas, men det tror jag att du gör!!!

Fortsätt nu att packa:)

2010-01-22 @ 14:54:23
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0