Amor - Ett hopplöst fall?



Ja, djruskyddet i Eskilstuna ringde upp mig som ett sista hopp för Amor (katten ovan)
Han är mkt speciell, man kan säga att han är skitsofren ^^
En del är hur go som helst & andra är en riktig djävul :p

Han anfaller, hatar killar & är en katt med attityd!

Nu tror dom att jag är hans sista hopp, annars blir det katthimlen =/
Varför han är såhär kan bero på hans enorma misshandel i sina unga år, han har flyttat från familj till familj, där alla har lämnat tillbaka honom pga hans temperament.

På bilden är han rakad, annars är han en långhårig, stilig katt =)

Och vad gör jag?!

Självklart så ska jag iaf åka & titta på honom, ni tycker säkert att jag är galen! :p
Men, han är iaf värd en chans till

Men hans namn kommer självklart bli Gustaf, kan ju inte heta något annat ;)
hahahaha

Ja manmma, jag är kanske galen, men jag vet att du älskar mig ändå ^^
Men jag lovar, sen är kvoten full ;p


Kommentarer
Postat av: Ewa

jaja han ser ju gullig ut ... men undrar varför jag inte tror på dig när du säger att kvoten är full hmmmmmmmmmmmm ja det är klart att jag älskar dig ändå

2010-01-21 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0