Yes

Japp, ny dag, nya tag =)

Idag har jag storstädat, tagit hand om disk & tvätt, så nu blir man genast på bättre humör, när det är snyggt & fräscht runt omkring mig =)

Idag ska jag till doktorn, känns skönt, var ett tag sen nu. Efter det ska jag ha möte med min första kund *lycklig*

och därefter blir det kurs :) Så ja, en ny dag med ny energi & idag tänker jag inte låta nånting dra ner mig igen, får lära mig att ta en dag i taget, så just denna dag hoppas jag på att den blir kanon =)

Just det! Annie: Det blev JätteBra med lampan!! Så tack så mkt =D

Nej nu ska jag göra lite käk

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Det låter mycket bättre än för några dagar sedan.

Gulligt foto!

kram.

2009-10-07 @ 19:11:16
Postat av: Annie

Vad bra att det blev bra!:)

2009-10-07 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0