Snacka..

...Om att mitt humör är UPP & NER, heela tiden. Blir snart knäpp på mig själv, ena sekunden skrattar man, nästa så gråter man & ibland hinner inte ansiktsuttrycket med, så jag rynka på pannan, med ett stort smile i facet & tårarna bara sprutar...Psyket nästa eller !? ;O

Usch det bara vrider sig i magen på mig, känns som att nåt stort är på G, men vad? Vad är det min kropp & hjärna försöker tala om för mig?! Har liksom en blandning mellan pirr & klump (i magen alltså)

Hm...Jag måste ju vara allvarligt sjuk...bör man bli rädd ?? :P

Nu kittlar det till och med i mina tänder...hahahha.... Ja, jag ska väl försöka fokusera på min nya affärsidé, så vad tror ni, är det nåt som kan gå hem?=)

Nej, nu måste jag kila...Älsklingen väntar! <3


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Kanske det har varit lite mycket den senaste tiden.

För mycket oro över dina projekt + att hösten är i antågande. Det är många som mår dåligt när mörkret kommer. Har du slutat att gå på terapi? Kanske dags igen! Var rädd om dej. Vi är glada att du tagit tag i bloggandet igen.

Kram

2009-10-02 @ 17:53:23
Postat av: nattis

Nix, jag går fortfarande, kommer jag nog göra så länge jag kan, är himla skönt =) Ja, nu kanske bloggen kommer till liv igen;)

2009-10-02 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0