Kurs

Ja, idag var jag på agility kurs utan hund. Ninja ska ju börja löpa snart så nu har vi krig här hemma ;p Så nje, ingen kurs med den damen. Men jag tror nog att det var det här jag kanske behövde, en kursdag utan hund, bara titta på andra, få inspiration, ideér & ny energi=)

Så imorron om det inte är allt för grått & trist så ska jag pröva mina nya vingar ^^

Och nästa lördag blir det T Ä V L I N G igen, det ser jag fram emot! :D

Och nu, så har jag nog en affärsidé som faktiskt kan fungera, så idag har jg tittat på lite kontrakt & tillstånd, så får vi se vart framtiden för mig =) För går detta ihop som jag har tänkt, så kan jag nog ge jobb till nära & kära oxå=)

Vi får la se, ska ta det lagom lugnt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0