Krasch

Jaha...Varför ska det gå bra när det kan gå kepprätt åt helvete?!

Igår hade jag det mest jobbigaste samtal i hela mitt liv, jag gjorde en människa såååå grymt besviken, var som att hela dennas värld rasade...Usch & Fy så jobbigt det var!!

Men nu har jag lärt mig min läxa, gör ALDRIG affärer med familjen & se till att dom du gör affärer med skriver ner varenda jävla piss mening på ett papper...FÖR ANNARS så är det så jäkla lätt att skylla på att det har blivit missförstånd!!!

Igår var jag så arg & besviken, att jag mådde fysiskt dåligt, jag tror faktiskt jag aldrig har varit arg på detta vis. Och på toppen av det hela, kom självklart en ångestattack.... Så jag ville spy & grina, samtidigt som jag kokade i hela kroppen. Magen vred sig 3000 varv & luften existerade knappt.

Fy satan vilken bakslag säger jag bara...

Nej, hädanefter ska jag vara en riktig B I T C H, som endast kommer ta in det B Ä S T A tänkbara, inget annat får duga.

kommer nog ta en dag eller två innan jag hinner smälta allt & kan se det ur ett annat perspektiv, för nu är jag bara sååååå
B E S V I K E N!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0