Jobb

Ja, nu är vi inne på dag 2 med det nya jobbet ;) Måste säga att det funkar förvånadsvärt bra & dom har anpassat sig väldigt snabbt :) Men det kommer nog att ta lång tid för mig att anpassa mig till dom nya arbetstiderna, usch å fy, jag är verkligen ingen morgonmänniska :P

Måste bara ge extra kredit till mina hundar som bara accepterar ALLTING...Helt otroligt, så nånting bra måste man väl ha gjort ;) Inte alla som har hundar som bara "tar" allt, så länge matte säger att det är okej ;)

Hehhe...Folk tyckte säkert att jag var helgalen när jag kom åkande med hundar i bakskuffen, baksätet & framsätet...hahaha:P Men så blir det när man har en liiiiiten bil ^^ Jag hoppas ju att min stooora bil kommer
S N A R T !!

Igår var det även avslutning på valpkursen & samtliga kursare skötte sig bra =) Och tusen tack till Emilie & Roger för dom kanon fina blommorna & den fina chockladasken *smaskens* ^^

Kommer att sakna detta gäng, men jag önskar dom All lycka till i fortsättningen =)

Nu kommer snart Emma & då ska vi fika, sen blir det allmänlydnad


Wilsson


Tripp, Trapp, Trull ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0