Helgen

Ja, herre guud vilken helg! Som ni vet sen tidigare inlägg så skulle min helg bli fullspäckad & det blev den verkligen!

Nu är jag såå trött i kroppen att mina ben känns som geléklumpar :p Men det har varit en riktigt rolig helg & det är glädjen, folket & mina älskade hundar som gör så att jag orkar med ;D

Gizmo klarade Mh:t idag helt galant & han blev självklart godkänd på skottet *YES* så nu är det avklarat & vi kan nu påbörja apellen om vi skulle vilja det =)

Men helgens största bravad det är att min älskade gammelgubbe på 9år gör sitt första fel fria lopp på tiden 50,98 & vinner hela jäkla agilityklassen, fy satan vilken pärla jag har!!! :D :D Jag är så förbannat lycklig över min lilla Pirajja ;)

Nu ska vi bara njuta av dagens vinst & dom ledsamma nyheterna får vi ta en annan dag...=/

Imorrn börjar iaf mitt jobb, ja äntligen så får jag oxå gå upp tidigt som alla andra, längta till sovmornarna på lördagar, gnälla över hur slut man är på kvällarna osv ;) Ja, det ska bli enormt kul att få rutin på livet :)

Med den meningen så avslutar jag dagens inlägg

Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Grattis till dig, Gizmo och Gammelgubben!

2009-10-12 @ 10:41:20
Postat av: Annie

Du har en skön inställning Nattis, det är den som göär att du mår bättre och bättre, formsvackor får alla här i livet tyvärr, det kommer även du att få framöver, men just nuär du verkligen iform. Nu ska du bara stryka ett streck över de värdelösa "kompisarna" och bry dig om de som är bra för dig istället, var egoistisk! tänk på dig själv!

2009-10-13 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0