Tandläkaren

Ja, idag så fick jag äntligen en tid hos tandläkaren & självklart var det ju Ekerö kommun som ställde upp, så plus i kanten till dom! =)

Fick reda på diverse saker, men kan fortfarande skryta med att jag är hålfri! he he hee ;) Min värk beror på spänningar i käken, även en vettig förklaring till min huvudvärk, jag trycker nämligen ihop käkarna när jag sover. Och min tandläkare sa till mig att man ska ha i ihop käken endast 13 min per dag, alltså när man äter, så då kan man ju förstå att jag har ont om jag biter ihop i timtal! Och varför det började göra ont nu, kan bero på saker i livet, vill inte gå in på det, men vi ska iaf avvakta sen får vi se om jag behöver en bettskena eller inte =)

Men ska även dra ut mina visdomständer, ajj värre!! Dom orsakade tydligen för mkt problem för mina andra tänder & tandlös vid 22 vill jag ju inte bli! =/

Men men, känns skönt att ha det avklarat & nu har jag fått en tandläkare som blir min, så nu får jag en kallelse varje år, känns så mkt skönare för då blir det inte att man skjuter upp det.

Annars fick jag jätte mkt beröm för fina tänder & fint tandkött & självklart en extra stjärna för att vara hål lös ;) hahahha....Känns bra, behöver man inte ha så dåligt samvete för min mun iaf ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0