Oj!

Var tog tiden vägen:p
Ja, som ni ser så är det ju en väldans dålig uppdatering, men tiden bara springer förbi, så jag hinner ju inte med att andas knappt^^

Men, sen förra besöket i Leksand så blev jag ju självklart sjuk igen...suck...men eftersom jag är så envis & ska ut  och jobba trots sjukdom, så blir det ju möjlitvis värre (!) Så ja, nu sitter jag här med en halsfluss på schemat, det var ett oväntat besök & det gör ju så att det blir lite krock i mitt liv:p Så nu är det antibiotika som gäller^^ Sen imorgon torsdag, så ska jag åter igen till farbror doktorn för att ta lite tester & så får vi väl se vad dom kan komma fram till, för nu är jag så jäkla trött på att bli sjuk hela tiden & så förbannat jävla länge!! :@

Men men, vi har varit med om roliga saker oxå, jag har tränat doggsen för vi ska tävla agility på söndag, sen så förra helgen så var vi iväg på utställning=) Resultaten vart inte dom bästa, men det var skönt att komma iväg iaf!

Idag, så rullar det på med kurser, sen ska jag väl försöka kurera mig lite=)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0