Doktorn


Ja, idag var det ännu ett besök hos Doktor Peter. Men jag är tydligen frisk som en nötkärna enligt alla prov & allergi var det inte heller, så mja, det var ju skönt, men endå konstigt eftersom jag faktiskt ÄR sjuk?:s

Nu ska kosten läggas om & jag ska försöka ha så mkt vitlök som möjligt i det mesta, sen får vi se hur det blir. Men varför jag blir sjuk varje gång efter ett Leksands besök, det kunde han icke svara på!

Så nästa gång jag ska dit, så ska jag käka vitlök hela helgen! Eller så får jag helt enkelt skita i Leksand, hahahaha;p

Nej, nu blir det prommis, sen ska jag till klubben & igår träffade jag på en mkt trevlig person på klubben, så denne ska jag träffa igen;)

Tjing!


2009-05-28 @ 16:12:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0