Agility

Ja, igår blev det agility träning i två timmar i spöregn!!! Men vad gör man inte för doggsen;)  Idag är det betydligt finare väder, så det blir nog en vända till klubben i dag oxå=) Sen så ska jag iväg & shoppa det sista inför valpningen, nu är det ju bara en vecka kvar=D Spännande!

Imorrn kommer Erika hit & ska färga håret på mig, ska bli skönt, nu ser jag fan i mig hemsk ut^^
Sen så blir det ju tävling på söndag & då kan man ju inte se ut hur som helst;p

Och hundnörd som jag är, så sitter jag just nu & kollar på olika raser, inför min nästa utmaning....VA?! tänker ni, inte en hund till;O hahhahahaaa....Nej då, eller jo en hund till blir det, men inte förrens gammelskrutten har lämnat oss & det hoppas jag dröjer länge!! Men kika, kan man ju alltid göra *fniss*


Qaalibali..
Holländare

Malle

CaneCorso

Pappis

Flatt

Mmm... Det finns mkt att välja emellan, så vi får la se, vad nästa 4-foting blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0