Klart!

Ja nu är äntligen allt packat som kan packas:) Nu är det bara lite småplock kvar, sånt som vi behöver ha sista veckan, så nu känns det som en stor sten har försvunnit=)

Sen har jag även tagit min cykelrunda & hunnit med att klippa Diva, så idag känner jag mig duktig;D

Sen måste jag bara upplysa vissa människor att nu är det sluttjafsat detta är ju fan i mig pinsamt!
Går ni på högstadiet eller???!! Hoppas verkligen att ni läser detta och skäms!
En tjej som har ställt upp så mkt på er allihopa & nu ger ni henne skit tillbaka...ehh...varför???
Hon har ju inte ens nåt med detta att göra!
Nej detta är en sak mellan mig & en annan vuxen kvinna, så kasta fan inte skit på dom som inte förtjänar det!
Klampa på mig, men när ni klampar på mina vänner då har ni gett er i kast med djävulen....
Så inte en enda skitgrejj till, för nu börjar ni gå mig på nerverna!

Hitta er en hobby istället!!!

Nog talat om detta:) Påtal om nåt helt annat så har jag iaf klippt min egen lugg, blev så jäkla trött på att det hängde i vägen, så vipps så klippte jag bort det^^ Och mja allt för pjåkigt blev det inte, det är inte så illa att jag inte kan visa mig iaf;) hahah...men vadå, jag är ju ingen frisör;p
Jaja, jag trivs iaf bättre i det, men jag ska fråga maria om hon kan klippa till det lite:)

Nej nu blir det Beck

Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Annie

Alltså, vad är det för folk du har omkring dig????

kram

2009-03-24 @ 07:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0