Framsteg

Jag tycker att det är så kul att se framsteg hos mina kursare:D Det är en sån härlig känsla när man ser lyckan hos alla som kämpar på, samt att man ser att hunden blir en trygg & glad hund! Som jag har sagt förut, jag har nog världens bästa jobb & även om lönen suger, så skulle jag inte byta det mot nånting annat ;)

Hade nyss kurs med L & B & dom är jätteduktiga, kämpar på & försöker se ljuset i tunneln:)

Jag vet att det var jobbigt för dig idag L, men som jag sa, du kommer att klara detta & redan nu så har du fina framsteg, glöm inte dom! Och att även omvärlden ser dom, är för mig en jättelycka & det borde vara detsamma för dig=) I slutändan så kommer även du känna glädjen av att vara hundägare, som jag sa, "dom" där uppe har en mening med allt detta:)

Styrkekramar till er, så syns vi nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0