Tema

Ja, många undrar ju varför jag har valt de namn jag har gjort till valparna. Jo, det är bara för att jag har bestämt att temat i min kennel ska vara just länder & städer & Det är faktiskt nåt jag inte har sett...Vem vill vara som alla andra;)

Nu vet jag ju att det finns människor som snabbt snor andras ideér, så vi får väl se nu om folk kan hålla sig till sin egen fantasi & INTE sno min! Jag har ju mina misstankar om vem som skulle kunna göra det, men jag hoppas & ber till GUD att den tanten kan låta mig & mina ideér att vara=)

Så det så! ;) hahahaa...

Nu till nåt annat=) Valparna dom blir bara roligare o roligare för varje dag som går, nu har dom verkligen fått sina egna personligheter & bus det hittar dom på dagarna i enda ;) Men det är bara sååå skojj & jag tycker inte att det är ett dugg jobbigt! Utan nu har jag verkligen fått blodad tand för detta & håller redan på att planera inför framtiden^^










Trött blir man av allt bus^^

Kommentarer
Postat av: Sörbo

Härligt Nattis att du känner att du valt rätt. Och dom är ju såå fina dom små.

2009-07-10 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0