Leksand

Ja, jag måste ju berätta lite om helgen i Leksand oxå=)

Jag var upp till Leksand för att hålla kurs & trots värmen så var det ett härligt gäng, som verkligen var där för att lära, sånt gillar jag! ;) Det var först en gruppkurs med valp & unghundar, sen var det även privatkurs. Helgen gick iaf toppen bra & jag hoppas att alla känner sig nöjda

Idag folket, får ni även er läxa  mailad! ;)

Annars så var det en lugn & som sagt varm helg, hade väldigt trevligt sällskap bestående av min bror & hans familj, var oxå jätteskönt att komma "hem" till ett hus, Gizmo han har strosat runt dagarna i enda & bara njutit av att ha gräs under fötterna;p hahaha...Men mysigt var det iaf & nu dröjer det ju inte länge innan jag åker upp igen=)

Här kommer lite bilder


Lotta & Donna

Amelia, Monika,Simone & Bamse

Ulrika & Neo

Hasse & Freja

Jimmy & Bonzo

Ritta-Maija & Tosca

Håkan & Fonzy


GruppBild

Tack alla för en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0