Onsdag

Ja denna vecka har gått urk segt tycker jag :s Det är så konstigt för förut så har ju veckorna bara susat iväg, men ja, det kanske är för att man väntar så otroligt ang N=)
Nåja, idag var det psykologen som väntade & det var sååå skönt att prata av sig lite samt att prata om planering inför framtiden=) Även när jag är "friskförklarad" så kommer jag att fortsätta att gå dit eller till nån annan beronende på vart man bor. För hur skönt är det inte att prata av sig en gång i veckan, utan att nån behöver ta "skada" av det & jag tror bestämt att jag ska skicka dit en hög vänner oxå;p hahahaha!! Hoppas att ni inte tog illa upp=)
Ja sen imorrn så är det dietisten, är ju lite nervöst att gå dit^^ men men, nu bör det ju bara gå neråt, med lås på skåp o allt!!! *fniss*

Till något heeelt annat, för er träningssugna (pratar om hund) så har vi en öppen träning på lördag Kl 13:00 på grusplanen. Ni lägger upp erat eget program, men jag finns där för lite tips o råd. Passa på nu, så får ni även störning av andra hundar! Hoppas vi ses där=)

Nu blir det spiderman
Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0