New Thing

Ja, som hundägare så gäller det ju att fantasin flödar, man måste hela tiden testa nya saker för att inte hamna i gamla spår. Och ja, då har man ju det där tänket i sig om det mesta & ett sånt tillfälle hade jag idag. Så idag har jag gjort köttfärsås med kanelsmak & potatis med basilika smak!! hahahahaa....Nu tänker ni att jag är helt gaalen, men jag måste säga att det blev jättegott! Första tuggan med köttfärsen var annorlunda, men man tyckte ändå om det. Martin började med att rynka på näsan, men det slutade med att han åt som en häst:p Själv så åt jag inte eftersom jag ska köra rensning i några dagar, men jag smakade & jag är faktiskt jäkligt nöjd=D hahah!! Så det blir måltiden i helgen=) Ja, va fasen man måste ju våga testa nya saker,ge smaklökarna något att suga på;) Och visst, det kunde ha smakat skit, men det skulle jag ju inte fått veta om jag inte testat! Så det så;)!

Nu sitter jag och väntar på grönkullan^^

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sörbo.

köttfärs med kanel? Det låter inte gott. Annars har vi ju hört talas om köttbullar med kryddpeppar flera gånger på den här bloggen, ha ha ha.

Kram.

2009-01-07 @ 14:42:29
Postat av: Annie

Jasså, ha ha ha //

2009-01-07 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0