Mummsfillibabba!

mmm...det kan jag verkligen säga om mina chockladrutor, riktigt saftiga & goda!! *mumms* Och tyvärr så blev det ingen träning idag *ajjabajja* så jag får väl köra dubbeldos imorrn, så att dessa C-rutor försvinner, för jag ska ju bara satsa på magrutor;p hahahahahah *asg*

Ja det blev en riktig slappisdag, men vi fck faktiskt oväntat besök, så då får man ju offra sig ibland;)

Men imorrn så ser jag fram emot en ny vecka men ny träning & nyttig mat! Sen så ska jag även börja boka Mh & Utisar oxå=) *kli i fingrarna* hihi....
Och nu ska jag dra iväg min moster på saker o ting oxå;)

Nej nu lär jag packa upp lite väskor!

Hojj!

Beachen 09, right?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0