Jisses!

Ja igår var en skum dag, idag var den heeelt sjuk!! Det har nämligen brunnit på vårat Ica maxi, så dom hade från 30 - 75% på allt typ! Och ni skulle se kön in till butiken!!!! Tre timmar var det längsta folk fick stå. Jag & M klarade oss med 30min iaf;p hahahah!! Ja, nu är jag heeelt slut, hade nog inte behövt träna idag, men jag får se det som dubbel dos;) Efter ca 4timmar på ica så är vi nu ÄNTLIGEN hemma!! Synd att jag inte hade en kamera så ni fick bild bevis:p

Nu blir det käk & sen sängen. Ska upp 7 imorrn för att tvätta!

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag hörde om den där branden på nyheterna, det var väl någon annanstans oxå.

Ja nu fick niju handla billigt i alla fall och det kan väl passa bra så här efter jul, inget ont som inte har nåt gott med sig :)

2009-01-14 @ 07:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0