Gråtit

Ja igårkväll grät jag som ett litet barn!! Jag hade nämligen varit ute & gått med doggsen & då gick jag en ny runda & jag tycker ju att det är väldigt roligt att kika på hus när man är ute & går. Så vilket fall, så gick jag förbi ett hus & då bara brast det! Det var det gulligaste hus jag någonsin sett & det stod ju nathalie all over it;) Ja, tårarna kom iaf, för då kände jag hur mkt jag saknade att bo i hus! Istället för en psykhemsvit lägenhet, tre våningar upp i ett betong getto liksom, nej jag vill ju bo ute på landet! Så leksand kändes mkt lockande igår!! *snyft* Ja, men tro inte att storyn slutar där....nej, sen så när jag kom hem så hörde jag att M pratade i tlfn & sa då nåt om tvrummet. Så när han hade lagt på, så frågade jag då, vad som skulle hända/bli i tvrummet? M- Ja, jag ska ju ställa in sängen där!
VAAA??, skrek jag, har du blivit tokig?? Eller skämtar du med mig???
Svaret vart NEJ!

Ja, då började jag verkligen att TOKböla! Han ville nämligen ha sovrummet som en enda stor lagerlokal!

Så då vill han tränga in sängen i vårat (redan fulla) tv rum!! Förstår ni att jag blev knäckt?????????????!!!

Såhär ser våran lägenhet ut:

Sovrum


Tvrum



Och där tvättställningen står förtillfället, där vill han knöla in sängen!!!
*morrar*

Nej, detta ska vi nog bli 2 om, krigsplanering sker!!

Kommentarer
Postat av: Sörbo.

Hahaha, Detta är såå koomiskt. Förlåt, men du skriver med sådan humor trots dina tårar över saknaden av lantliv och sedan omflyttningen i hemmet. Jag förstår dig men ni måste ju ha någonstans att förvara varorna till Webshopen.

Landet skulle onekligen vara bra för er alla, tvåbenta som fyrbenta.

Snälla, gråt inte mer!!

Kram.

2009-01-16 @ 17:08:12
Postat av: Annie

Killar förstår inte det här med möblering, han kan väl måla nån trapp eller så istället för att möblera om lägenheten:)



Kram på dig!

2009-01-17 @ 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0