Förbannelse!!

Ja, jag har länge trott att jag har en förbannelse över mig & nu när man är sjuk & ynklig så känns det ännu värre ;-(

När något bra kommer till mitt liv, så förstörs det med två dåliga saker. Ex. Nu har vi hittat en bra lägenhet, mm...det är ju jättekul, om vi får den. Ja, då får jag genast veta att båda mina kennelflickor ska sluta, aha tänker jag?? men men, då hade jag redan någon annan som kunde ta doggsen nästa helg & idag fick jag då veta att  den personen inte kunde! SKIIIT!!! nu blir det inget dalarna & jag hade verkligen (!) behövt en uppladdning! Hade även planerat in en massa skojj. Men ja, nu blir det inget av, utan istället ska jag sitta här i psykhemmet helt ensam,
INTE VAD JAG VILLE JUST NU!!

Och såhär ser möstret ut i mitt liv, en bra sak kommer, & två dåliga knackar på! Nu tror ni säkert att jag överdriver, men jag skulle kunna skriva en hel bok om det, har även vänner som vet det & tycker att det är sjukt konstigt, kan det verkligen vara tillfälligheter varje gång???

Jag säger då det, det var inte menat att jag skulle hamna i denna tidszon!!

Plus att nu är jag sjuk & klen & då orkar jag inte med dessa eländigheter....så mestadels av kvällen har gått till tårar..& orättviskänslor....

Jag skulle aldrig någonsin ångra att jag har hundar, men jag känner att jag ställer upp för så himla många & när jag för en gång skull, ska åka iväg utan hundar, då blir det ett jävla krångel....inte ska det vara lätt inte, i sista sekund får man veta om man kan åka lr inte! Nu har ju jag dock oftast doggsen med mig, men gasch!!! Give me a brake sometime!!

JAja, det är mitt val att jag har djur, jag får ta konsekvenserna...men jag ska faan i mig börja ta betalt för mina tjänster & jag ska aldrig mera bjuda på saker & jag ska bli så jävla ego. Sen ska jag skaffa mig ett stort hus & 40 hundar, då klarar jag mig bra själv!

Skit ner er fårskallar!!! *lipar*

PS.Måste än en gång poängtera att jag har feber, är enormt besviken, ledsen & arg....
så ni får ju själva tolka allvaret i inlägget! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0