Vårat samhälle

Tänk att dom som vill bli hjälpta, måste fasen hjälpa sig själva!! Just nu så känner jag, att det är jag som får vårda mig själv, nu är jag så oerhört trött på att piska på dessa människor, att jag snart inte orkar mer....
Hur tänker dom egentligen...att man ska bli så dålig så att man inte orkar & inte har nån vilja kvar så att dom då lätt kan stoppa i en, en massa piller o skit så att man blir helt likgiltig & skiter i livet!? Ja, det måste ju vara väldans skönt, inte så mkt att vårda iaf....Än har jag inte hamnat där, men jag förstår att det är många som gör det! Nu ska jag sparka å skrika lite extra mkt så att nånting händer, men sen är jag helt slut, då får nån annnan ta min fajt...jag går in i väggen av att vara sjuk....hur sjukt låter inte det????
Nej fyy faan, för psykvården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0