Va?!

Nej nu får jag krupp....Idag fick vi veta att vi inte får hjälpa till att bli av med våran lägenhet, trots att det är fleeera stycken som vill ha den...what liksom??? Och att vi skulle slippa betala dubbla hyror, det tog dom ingen hänsyn till...jag fattar noll:o??? Även dom tjänar ju på att lägenheten blir bosatt, men nej, varför ska man göra det lätt....när man kan göra det krångligt????? J*vla IDIOTER!!!

Sen har jag även fått återbud från diverse personer gällande kenneltjej, så från att ha haft flera där....så är det nu möjligtvis en...ahhh....vad matt jag blir!!!!!

Nej nu känns det inge roligt....Kan det nångång komma nåt kul för att stanna????????????????????????

Snart dränker jag mig

Jaha, jaja....Nu måste jag blicka framåt & suga mig fast vid  nåt kul för att inte bli tokig....!!
Nu vill jag att denna skitmånad ska försvinna FORT...ja usch vad jag känner mig anti
Tvi tvi tvi!!!

Hade verkligen behövt en leksands resa för lite uppladdning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0