Slow & Quick

Ja, exakt så känns dagarna & veckorna:p
Idag har jag iaf lämnat M:s kusin vid tåget, så nu är man ensam om dagarna igen *blää* men han hade haft kul & var så tacksam så=) Så han ska väl komma tillbaka till sommaren när det finns lite mer att göra=)

Vi var iaf & bowlade igår & som vanligt så sööög jag, låg väl under med ca 150poäng^^ hahahahaaa....men men, jag kan ju bjuda på mig själv iaf;p

Sen i måndags så var grabbsen på bio, själv så var jag hemma för att Maria var här & fixade mitt hår, tack snälla du! Det behövdes verkligen;) Hennes T fick sig en makeover oxå^^ Så jag hoppas att det inte tar allt för lång tid innan vi ses igen, det är så mysigt att ha dom här=)

Nej nu blir det käk, dusch & arga snickarn! Han är ju bäst!! hahaha

Kommentarer
Postat av: Annie

Är det Maria Fransson?

2009-02-12 @ 08:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0