Ny vecka Nya tag

Jaha, då börjar vi om igen då, ny måndag, ny vecka...Så vad händer denna vecka då? Ja, min joggnings säsong tog ju slut, då vi har fått 1000 meter snö!;p hahahahaa...usch, jag vill inte ha mera snöööööööö *blääääää*

Men men, imorgon så drar kurserna igång igen, så imorrn blir det ett nytt ekipage, det ska bli spännande & roligt med en ny utmaning!=)

Idag har det bara varit lite pappersarbete, men nu har jag lite blogg pause;) Sen ska jag fortsätta med det & efter det  ska jag nog börja packa lite mer.

Och påtal om det, är det någon som har ett släp lr en lastbil att låna ut?? Vi är även i stort behov av flytthjälp!!
Så hör av er om ni vet något=)

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0