Lägenhet

Ja, igår fick vi ett samtal från en desperat kvinna, som nästan grinade i luren för att hon undrade hur hon kunde få våran lägenhet:P hahahah!! Och här var vi oroliga att vi skulle få betala dubbla hyror, men jag tror i detta fall att vi har tur & slipper det;) Hon ville liksom inte ens titta på lägenheten, hon ville bara ha den! Så nu är det bara att hålla tummarna då=)

Ingen intervju blev det igår, dom hade fått magsjuka i familjen, så jag ville inte riktigt ha hit henne då:p Men, jag ska träffa en annan imorgon & sen får vi se när den andra blir frisk, men jag hoppas verkligen att jag hitta någon BRA!! Det skulle ju underlätta enormt inför framtiden, så jag hoppas att det dyker upp någon=)

Annars händer det inte så mkt, är fortfarande inte helt frisk & då blir man ju lite slö i kroppen & ingen träning blir det heller...känner att detta slutar illa;) haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0