Galen

Ja, nu tror jag nog själv att jag har blivit riktiigt GALEN!!!;p Det är nämligen min andra joggningsdag..MMM...jag har börjat jogga med tre hundar vid min sida, inte illa va?!;) Och jag som HATAR att jogga, men jag har känt ett sug efter att jogga ett tag nu & igår så var det skapligt väglag så då gjorde jag det!=D Såå sköönt & så dryyygt!!! hahhahaa...

Men nyttig känner jag mig iaf^^

Så, ja, detta inlägg var väl till för att jaga beröm *fniss*

Ni får ha en trevlig fredag!!

Och jag är grymt avis på alla leksingar som får se melodifestivalen imorrn *snyft*
Men, jag får väl hoppas att det blir min tur next time;)

Kommentarer
Postat av: Ewa

guud va bra du är, jogga som är det värsta som finns har du ju alltid sagt bra gumman håll i detta nu dom säger ju att joggning kan bli ett gift så småningom. kram mamma

2009-02-21 @ 10:40:31
Postat av: Annie

Vad du är duktig Fnattis!!! springer mitt i vintern, du kan väl i alla fall vänta till våren!

Heja!

Vi skulle jättegärna haft dig med ikväll, man ska bo i Leksand inte i Södertälje! Det är väl bättre du flyttar hem hit till leksand igen, du längtar ju jämt hit



kram Annie

2009-02-21 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0