Övrigt

Ja, vad händer för övrigt då?! Nja inte mkt faktiskt....har haft/har en ganska jobbig downperiod dessvärre =/ Så hundarna blir lidande, Martin blir lidande, Hemmet blir lidande & JAG blir lidande...uuurk för det här....

Men jag hoppas & ber att det inte pågår i ytterligare fem veckor, utan att man blir lite piggare nu.

Hoppas även att jag får lite julkänsla, för just nu vill jag bara att julen ska vara förbi & att nyår redan är över....så ja, usch....känns inge kul alls....skulle lika gärna ligga kvar i sängen hela december. Jag ser inte ens framemot att flytta, jag ser inte framemot nånting =/

Känner mig bara helt jävla likgiltig =(

Men såklart, man drar ju på masken, ler & så är allt bra...eller? Tja, jag har ju verkligen ett pokerface iaf, man lär sig väl under åren.

Är väl bara 2 som vet hur illa det är, den ena blir drabbad utav det & den andra försöker ställa upp så gott hon kan... Så tack till Martin & Erica för att ni står ut med mig just nu ^^

Jaja, behövde bara skaka av lite damm ;)

see ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0