Lider

Ja, jag lider av otur... Inte nog med att mina djur har ruinerat mig inom loppet av 3 månader, nu har min mobil självklart gått söder!!! Och vad kostar det tror ni!? Tusenlappar kan jag tala om :@ Åhh..... Nu är jag bara så less, vad har jag gjort för ont för att förtjäna det här?! =(

Bajs Bajs Bajs säger jag bara.....aa....nu lär det bli luft & vatten i ett halvår, om jag har TUR dvs, har jag otur så dör jag väl, eller tjaa, är det då jag har tur? ;p

Så grymt drygt att man är så beroende av mobilen, hela mitt liv finns där, ja mitt JOBB finns där...så att laga den är ju bara ett MÅSTE omedelbart...suck....

Den som läser detta kanske vill bidra med lite guldpengar?! *blink blink* ;) ...Är mitt sätt att lite försiktigt be om hjälp av nära & kära ^^

Nej nu ska jag försöka lösa detta på nåt vänster...

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Och så köpte du en bärbar dator?! :P

2009-12-08 @ 19:10:33
URL: http://frokensiljan.blogg.se/
Postat av: nattis

sa aldrig att jag köpte den ;)

2009-12-08 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0