Skärtorsdag

Ja idag är det ju skärtorsdag & det är väl idag man får visa sitt rätta jag & dra fram kvasten;)
hehehee


Men för min del så var det valpkurs idag & vi hade sådan tur, det har regnat hela dagen men så lagom till kursens start så blev det soool=D Ett mkt roligt kurstillfälle var det idag, då dom fick jobba endel med miljöträning & hjärngympa & det var jätte roligt att se dom små liven tänka så det knakade^^

Annars så har det varit en rätt lugn dag, men jag fick en glad överraskning=) Jag skulle egentligen vara ensam över påsk, då M ska uppåt i landet & jag hade inte möjlighet att följa med, men som tur är så har man ju sååå gulliga kusiner, fast jag ser dom nog mer som syskon;-) Så R tänker iaf dyka upp imorrn & hålla mig sällis, yeahj!!=) Sen vet jag inte om resten av ligan dyker upp på lördag, sånt vet man aldrig med min släkt^^ Men jag är så otroligt glad över att jag har dom alla<3

Så nu blir jag inte ensam iaf=)

Ha en trevlig kväll & en mysig påsk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0