Påskafton

Ja, idag är det ju påskafton & som vanligt i mitt liv så har man ju en tradition att måla ägg^^ Och så blev det ju självklart även iår, trots att jag har en tonåring hemma som tyckte att det var lite smått pinsamt;p Men men, är det tradition så är det!=D

Och sen har vi ätit påsklunch, det blev ett otroligt litet bord i år, men (ett stort men) det blev ju ett iaf;)
Sen får vi väl se om det dyker upp nån påskhare i år, tyvärr så tvivlar jag ju starkt på det=/ Men men, jag får ju sällis över påsk iaf=)


En påskprommis men fina påskliljor



Äggmålning på högsta nivå!;)


Våra mästerverk!!


Påskbord

En glá kille som ska få mat^^





Kommentarer
Postat av: ewa

man blir så glad när man ser er två måla ägg ihopp

äe det traditon så är det kram på er båda ni ser ut att ha det så mysigt mamma o moster

2009-04-12 @ 07:45:14
Postat av: Annie

Jättefina ägg, har du varit in och kollat våra från igår morse?

2009-04-12 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0