Bror Min

Ja, vi fick ju även ett besök av bror min & flisan igår, det var mkt trevligt, men alldeles för kort besök=/ Men men, det blir väl fler ggr=) Idag så ska ju dom hämta sin nya familjemedlem, lilla "Bonzo" som är en canecorso valp, så liten, det är han nog inte länge till;) hahahhahaaa.....Och jag är inte ett dugg avis, på alla tidiga morgonar, gå upp mitt i natten, bara för att sätta foten i bajs eller kiss, hahahhaaa, nej..så avis är vi icke^^ Men jag hoppas ju att allt kommer att gå bra & jag kommer ju  upp redan nästa helg för att titta till dom;)

Idag blir det för övrigt lugnt, kursen blev inställd pga sjukdom, så jag får väl se om jag tar med gubben & kanske börjar städningen på den gamla lghten...blää...men det måste ju göras....

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Tja lilla gumman , först så vet jag inte om jag ska till Österbybruk , men ska kolla ...sedan ...hmm...om Ninja ska ha valpar ..ehh då är det MYCKET skit som ska plockas ...så jag menar om du tycker att det kan vara jobbigt med EN valp som din bror har köpt ...så är det NADA . Tror du föressten att Ninja är dräktig ?

KRAM

2009-04-23 @ 09:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0