Vilken dag...

Ja usch vilken dag! eller rättare sagt period.....
Nu har jag fått såå många dåliga nyheter så jag vet inte var jag ska "lägga" allt, det har verkligen varit några veckor med tråkiga händelser, när ska det ta slut??

Man förstår ju att folk blir knäckta!
Samtidigt som man ska ta hand om sina egna problem, så vill man ju fortfarande vara en bra vän som finns där, mja jag känner att jag inte räcker till förtillfället=/
Men man får försöka att se ljuset i tunneln, tjaa, det har nog blivit mitt nya motto i detta liv, det bara måste ju komma nåt riktigt TOKBRA(!) snart, som även håller i sig en stund & inte bara för mig utan för alla i min närhet & för min del så skulle jag känna mig som lyckligast, bara man får ett stabilt liv, tänk va skönt! Slippa att vara orolig för boende, pengar, bilen, hundarna, ja you name it, tänk att bara få ha ett stabilt liv=)

Jaa, man kanske är knäpp som inte önskar sig något mer, men skulle jag få en endaste önskan, så skulle det inte vara att bli miljonär eller nåt liknande utan bara jag får ett stabilt liv med en trygghet..då blir jag lycklig=D

Behövde bara skriva av mig lite=)

Och för att skriva nåt possitivt så vill jag säga att ja har  träffat på helt underbara människor & vissa hoppas jag, verkligen kommer att följa mig livet ut!

Och jag måste bara skriva att nog för att jag har många bra vänner så är Sarah & My alltid vid min sida, vad skulle jag ha gjort utan er tjejer! Ibland kan man förundras, hur så underbara människor kan komma till världen? Eller, vem vet, dessa flickor kanske är mina skyddsänglar rent utav, vem säger att änglar inte kan ses som människor? Hmm..värt att skänka en tanke till kanske?=)

Har även andra super mysiga folk omkring mig, ingen nämd ingen glömd, men tack även till er att ni finns i mitt liv. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad av att ha speciella & unika personer omkring mig<3

Miss you people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0