Skitväder=Städning

Japp, idag blev det ett riktigt skitväder & självklart så får man passa på att städa då;) Har redan tagit det värsta, nu är det bara finputsning som gäller^^

Kan ni tänka er va, att jag som är en sådan djurmänniska är så oerhört pedantisk??!! Usch jag hatar vad hår o skit heter, men jag dammsuger 2ggr om dagen o dammar lite titt som tätt, kanske låter jobbigt, men jag blir iaf lycklig o nöjd, då är det helt klart värt det!

Hmm...undrar var jag kan fått detta ifrån?? Annie kanske bara kanske känner sig träffad;) hehehee^^

Men tänk va lite städning kan ändra humöret? När det är stökigt o skitigt då känner ja mig superstressad o lätt irriterad och så vips när skiten är borta, då blir man harmonisk igen=D

Nåja, nog om detta....Idag har jag varit hos Cia o fikat, mkt trevligt o mkt gott;) Va?! tänker ni, har hon fuskat?? Jaa, det har jag faktiskt, men jag har inget dåligt samvete för det, för så som ja springer o fixar o dona o lghten så  har jag nog jobbat bort dom där extra kalorierna...och vet ni, jag har redan gått ner 3kg!!! wiiieeehooo!!! Jaja, jag vet att det bara är vatten, men det är endå en härlig känsla att ställa sig på vågen, 3kg lättare oavsett vad ;p

Nej, åter till arbetet!

Chingeling!

Kommentarer
Postat av: ewa

brawizimo!!!!

fortsätt så, du är så duktig puss o många hallowenkramar vi kommer sakna dej o alla fyrfotingar på lördag

kram mamma

2008-10-30 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0