Skillnader?



Mmm...det är ju skillnad på kompisar o vänner, iaf enligt min betydelse av det. Men när man som vän blir bortvald för en "kompis" (alltså om vi nu ska vara riktigt larviga, så har ju vännen högre status) då blir man lite less. Man blir alltid tagen för givet & då även "bortvald" dvs, att man alltid finns där när en vän behöver en, gör så att man själv glöms bort...ja ni fattar säkert & dom som inte gör det...to bad!...

Idag har jag en sådan dag när jag är urless på detta & speciellt om man blir bortvald för nån som man själv verkligen inte tycker om! Ahhhhhhh...jag är så är så arg & besviken nu, så det är inte sant!! Därför blir säkert detta inlägg, ett inlägg med sörja! Men ibland måste man bara få skriva av sig allt man tänker....tömma ur massa skit, helt enkelt.

Situationen behöver vi inte gå in på, men det handlar om hjälp & råd. Och där jag till och med har erbjudit att betala denna såkallade vän för att hjälpa mig. Svaret har blivit -Nej jag har inte tid....Visst fine, det får man ju acceptera, men när sen en dum jävla åsna ber om hjälp (OBS!) & en endaste gång...ja då finns man faaan till hands!!  Just nu skulle jag kunna slå min vän gul o blå, är såååå otroligt besviken så det är faaan helt ofattbart....USCH o FY !!!!

Jag ska minsann sluta ställa upp för nån asså, det är inte direkt första gången detta händer...mm...tänker ni, vad har hon för vänner?! Ja, det undrar jag med!!! Inga snälla jävlar iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dom som är inblandade kan ta åt sig som en sugsvamp, ni övriga får tåla att jag har en
DÅLIG DAG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0