Leksands kurserna!

Jo då lär jag ju tala om hur det har gått med kurserna oxå=)

Ifredags när vi kom upp, så var det privatkurs som gällde, då det var 2 hundar som inte kunde hålla sams, ena ekipaget på denna kurs var oxå döv, så det var en annorlunda upplevelse att ha med sig tolk & så. Men det gick väldigt bra, och jag måste säga att dom gör ett grymt bra jobb, kändes tillslut inte att man hade nån där, utan att man direkt pratade med ägaren=)

Jag gav dom iaf tips o råd hur dom skulle göra och betee sig & det funkade kanon, dom blev verkligen jättenöjda, så nu skulle dom jobba på för fulla muggar!


På lördagen så var det dags för grundkurserna & det var en lagom grupp med trevliga ekipage=) Vädret var inte det bästa, men jag hörde inga klagomål, utan nu var det "äkta" hundfolk, inga dåliga väder, bara dåliga kläder;)

Dagen rullade på & allt flöt som det skulle.

Söndagen så bjöds det på en liten solglimt, så det var skönt=) Även denna dag funkade kanon & trots att hundarna var trötta efter lördagen så gick det jättebra, dom fick ny energi! Det hela avslutades med fika & lyckosparks utdelning, hehe... Som det låter så verkade alla jättenöjda &  det antar jag oxå, då dom redan frågade när fortsättningskursen kommer;) Så det känns ju jätteskojj!!

Bilder kommer att läggas ut på hemsidan under galleri/kurser.....så håll koll för er som vill kika:)

Som sagt, helgen har flytit på jättebra och med nöjda & trötta deltagare, så tackar jag för mig!=)

Ekipagen!


Karin & Moa

Maria & Doris

Kristina & Amanda

Malin & Clinton

AnnaMaria & Ronja

Emilia & Hector

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0