Hundavslutning/Hundträff

Ja, då har hundträffen gått av stapeln och avslutningen är klar=) Det var ett fruktansvärt väder men dom flesta dök faktiskt upp, TACK FÖR DET!!  Bilder ligger nu på hemsidan. Gå in på galleriet och sen på tillställningar, klicka på hundträff, så hittar ni bilderna.
Tänkte att det var så många bilder så jag lägger bara upp nån enstaka här, men gå gärna in och titta å njut;)
Till er som kom, så vill jag bara säga, tack,  för att jag inte behövde stå ensam i regnet;)
Tack även till Martin, Emilia & Kristian som gjorde att allt rullade på som det skulle!
Hatten av för er!
Och tack till er alla som gjorde så att detta blev en något blöt men minnesvärd dag=D

Det blev en dag med lite olika aktiviteter, tävlingar och föreläsningar.
Hoppas att alla vart nöjda, så ser jag fram emot nästa träff!;)



GRATTIS TILL SMULAN SOM BLEV DAGENS BÄSTA SVANSVIFTARE
&
GRATTIS TILL MOA SOM VANN TIPSPROMENADEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0