Färdig packad!


Puuuh...nu är allt färdig packat & jag tror bestämt att jag är på väg att flytta;) hehehe....men det kommer säkert att vara massor som jag har glömt iaf och endel av det som jag har packat, kommer säkert inte användas^^ men men, nu är vi redo för äventyr uppe i dalarna:)

Hoppas att vi har vädret på våran sida också, så ska detta nog bli enormt kul!

Fast jag måste erkänna att det är allt "jobb" innan som gör en trött, nu ska vi liksom bara glida igeom mål. Hoppas att det är vettiga o trevliga människor, men man kan nog inte säga annat om leksingar, right?;)

Ska även bli enormt kul att äntligen träffa Pillan oxå!! Wiiieee!!
Hon ska även göra gammelgubben snygg igen, han förtjänar ju den bästa av dom bästa!

Njee nu lär jag bege mig mot sängen, det kommer att bli en fulltecknad helg, så ja lär behöva den sömn ja kan få!
Innan ja pömsar så måste jag bara berätta att idag fick jag även en förfrågan om att hålla kurs nere i nyköping, sen så får vi ju se hur det hela blir, men det var kul att bli tillfrågad iaf=D

Nattinatt!!

//GNG-GÄNGET!

Kommentarer
Postat av: ewa

hoppas ni får en trevlig helg i leksand, kör försiktigt

kram mamma

2008-10-24 @ 11:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0