Ta tag i mig själv?!

Ja, dessa ständiga måsten här i livet, kan ibland bli väldigt jobbigt, speciellt att ta hand om sin egen kropp...Ja, så är det för mig iaf... Men jag har kämpat på ett tag nu & idag så har jag tagit min andra joggingsrunda, eller runda o runda. Ja joggar en viss del av min långpromis. Nog för att man känner sig som en rullande köttbulle, så gör jag ju det iaf^^ hahahaha!!! Med flåset i högsta hugg, så joggar jag en bit med alla tre doggs, kan ju säga att dom älskar det, framförallt G som får ut sitt spring i benen;p Nackdelen med detta är ju att man får öka på maten till doggsen hela tiden, dom blir som pinnar, men inte jag minsann:P hahahahahahaha......Ja usch man kan ju skratta & gråta i samma veva^^

Jaja, jag tänker att det är bättre att göra nånting än ingenting...=)

Men motivationen är på låååååååg nivå & jag vettefasen hur jag ska få upp den?
Blää...

Måste även ta tag i ett annat jobbigt måste!!

See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0