Lördag

Idag var det hundavslutning som stod på schemat....Vi träffades några stycken & tog en fika sen vart det diplom utdelning=)

Alla verkade nöjda & glada & jag vill tacka alla som hjälpte till med diverse saker=)

God Jul på er!



Senare på kvällen så var det dansbandskampen som gällde, så om ni tyckte att ni såg mig på tv:n så var det säkert så^^
Ja, riktigt kul var det & jag hade faktiskt glömt att dansa bugg mm kunde vara riktigt skojj! Till en början så kändes det väl lite sådär, med tanke på att medel åldern var väl typ 45+ hehehe:P men det var faktiskt lite yngre generation som kom oxå:) Det som var så skönt när man "festar" med så pass äldre så att säga, det är att det inte blir en massa bråk & tjafs, utan alla är där för att dansa, ha kul & lyssna på musik=)

Ja det blev en lyckad kväll & vi kom väl hem vid 2-tiden så det var ju inte allt för sent heller.....Repris av programmet går på söndag kl 15:30 i ettan, även om ni inte gillar dansband så kan ni ju hålla utkik efter mig;)


Kommentarer
Postat av: Annie

Var du där? vad skoj! att inte pappa såg dig, han och Linnèa tittade ju på det där.

Jag får titta på svt på nätet.



Ha det gott!

kram

2008-11-23 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0