kan inte sova=(


Fattar inte vad som är problemet??? Men jag kan bara inte soooova??!! Inget på tv:n som "drogar" heller...allmän suck...blää...skit....ångest....usch...slå mig ....dunka huvudet i en vägg....dränk mig...ja fy vad jag är anti nu.... snart lär man väl börja knapra piller för detta, alltså det funkar ju inte att ha det såhär, sen i september så har jag haft dessa sömnproblem, men det är liksom inget spec som har hänt heller??
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
nån som har nåt tips???????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Ewa

lider med dig vet ju precis hur du känner det, synd att vi inte vet varandras vakennätter för man törs ju inte ring om du nu har råkat somna fast jag är vaken kram på dej gumman

mamma

2008-11-18 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0