Jakt- Träning

Ja idag så blev det först en lång prommis & sen blev det jaktträning. Och jag är så impad över min gammelgubbe^^ detta är verkligen hans bästa år, verkar som om allt bara klaffar.....sååå sköönt!!!=D Hoppas att jag får ha kvar denna pärla i många många år till!!

För Giz & N så börjar poletten att trilla ner i allmänhet. Så jakten gick okej idag. Det som är skönt är att man ÄNTLIGEN kan ställa lite krav på bruttan & hon fattar!! halleluia!! Men nu har jag kommit på att det krävs en enorm bestämdhet på ett mjukt sätt, det får absolut inte vara några frågetecken, för då lägger damen ner på en gång! Men men, det kan man ju ta, bara det funkar i träningen=)

För övrigt så börjar saker o ting krascha igen...suck=/......Men jag hoppas att det släpper snart och att det håller sig där..för nu börjar jag f*n lessna på detta!!! uscha!!

jaja....ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0